سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین عیب آن بود که چیزى را زشت انگارى که خود به همانند آن گرفتارى . [نهج البلاغه]
تنها
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام خدای من

سلام خدا جونم

 

 خیلی وقته باهات دو کلوم خصوصی درد و دل نکردم

 

 خدایا انسانم و خطاکار

 

 خدایا گناهکارم و رو سیاه اما ...

 

 بی تو هیچ کسی رو ندارم که یاورم باشه ...

 

  بنده همان به که ز تقصیر خویش                 عذر به درگاه خدایا آورد

 

 ور نه سزاوار خداوندیش                         کس نتواند که به جای آورد

 

 الهی ! شرمندگی من برای تو سودی نیست اما برای من هست

 

 تو را به شرمندگی من نیاز نیست و مرا هست

 

 خدایا شرمسارم و پشیمان

 

 بار الهی در بارگاه ملکوتیت راهم نیست × خود چاره ام ساز که ...

 

 دست از این بیش که دارد که ما

 

 زاری از این بیش که دارد که ما

 

 چاره ما ساز که بی یاوریم

 

 گر تو برانی به که روی آوریم

 

 خدایا مرا روزی در عرش جای بود و روزی به فرش و تو همیشه به ملکوتی ناظر

 

 بار الهی در عرش عشق قدرش ندانستم به فرشم آوردی

 

 پروردگارا طاقت فرشم نیست و لیاقت عرش هم .

 

 یا عرشم ببر یا خلاصیم بخش ...

 

 مرا با غم همنفس ساختی تا ترا شناسم به درگاهت پناه که تنها تو توان چاره سازیم داری ...

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » گمشده ( پنج شنبه 90/2/22 :: ساعت 10:43 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پروردگارم
مناجات
سلام خدای من
؟
نیتیش
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 7158
» درباره من

تنها

» آرشیو مطالب
اردیبهشت 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
.: شهر عشق :.
سنگ صبور
میخ در
تنها

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» طراح قالب